Trzeba powiedzieć to wprost: w świecie biznesu mamy do czynienia z kryzysem zaufania.

Zaledwie 49 proc. pracowników ufa swoim przełożonym.

Zaufanie – co to tak naprawdę znaczy? Co się dzieje, gdy go brakuje? Jak świadomie, a zarazem w sposób naturalny można je zwiększać?

To są kluczowe pytania, z jakimi muszą się zmierzyć przedsiębiorcy, menadżerowie, a także pracownicy niższych szczebli. U spodu wielu problemów w relacjach międzyludzkich – w tym biznesowych – leży właśnie brak zaufania. To problem, który trzeba dostrzec i umieć sobie z nim poradzić.

Właśnie dlatego napisałem na ten temat artykuł, a przeczytać go można w internetowym wydaniu Forbesa:

http://www.forbes.pl/jak-zwiekszyc-zaufanie-w-biznesie-i-dlaczego-to-jest-kluczowe-dla-zycia-firmy-,artykuly,203468,1,1.html

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *