Jaki jest idealny czas pracy?
19 października 2018
Dane są bezlitosne: przeciętny Polak siedzi w pracy za długo, a jakość jego pracy jest fatalna. Adam Grant z Wharton

Adam
/
Jestem regularnie zapraszany przez największe media w Polsce do wystąpień w roli eksperta. Zobacz, co dotychczas miałem do powiedzenia na antenie.
19 października 2018
Dane są bezlitosne: przeciętny Polak siedzi w pracy za długo, a jakość jego pracy jest fatalna. Adam Grant z Wharton
12 września 2018
Rozmowa o paleniu w pracy – czy zakazać, czy pozwalać? Jak palenie wpływa na naszą pracę? Jak patrzą na to
7 czerwca 2018
Wczoraj w Pytanie na śniadanie ze świetnym lekarzem Michał Mularczyk o tym, jak reklamy wpływają na nas i nasze dzieci i zachęcają
5 czerwca 2018
Wczoraj w TVP dotknęliśmy bardzo trudnego aczkolwiek ważnego tematu, którym jest molestowanie w pracy. Zachęcam do obejrzenia: https://pytanienasniadanie.tvp.pl/37494019/molestowanie-seksualne-w-miejscu-pracy
18 lipca 2017
Z dnia na dzień nowoczesne technologie coraz głębiej wnikają w nasze życie. Choć może nie zdajemy sobie z tego sprawy,
7 lipca 2017
Być może jesteś mądrzejszy, niż ci się wydaje? By się tego dowiedzieć wcale nie potrzebujesz długich i skomplikowanych testów IQ.
30 czerwca 2017
Wczoraj w Pytanie na śniadanie o mowie ciała. Obok na kanapie w pięknym i mądrym gronie z Joanna Jedrzejczyk (mistrzyni MMA w UFC) oraz Katarzyna
8 kwietnia 2017
Czasem nawet jedno zdanie może sprawić, że inaczej spojrzymy na świat. Nasz światopogląd się przeobrazi, a wraz z nim nasze
24 lutego 2017
Jakiś czas temu zostałem zaproszony do audycji Polskiego Radia 24. Rozmawialiśmy o tym jak radzić sobie z toksycznymi relacjami i
14 stycznia 2017
Zapis audio z audycji 03.01. w trakcie, której rozmawialiśmy o mojej nowej książce : Proste, ale ważne w zarządzaniu. Dowiesz się
21 marca 2016
Dział HR może być szalenie ważnym elementem firmy. Na pewnym etapie przestaje już chodzić o „panią kadrową”, która przyklepuje urlopy
14 marca 2016
Trzeba powiedzieć to wprost: w świecie biznesu mamy do czynienia z kryzysem zaufania. Zaledwie 49 proc. pracowników ufa swoim przełożonym.