Czego doświadczają uczestnicy podczas moich 20-30-60-90 minutowych wystąpień?

01.

Poszerzają sposób myślenia, aby znajdywać lepsze rozwiązania, być bardziej innowacyjnym.

02.

Otwierają się na zmiany i wyzwania. Zmniejszają opór przed zmianą i gotowość do działania w zmieniającej się rzeczywistości.

03.

Czują dopasowanie tematu i formy do ich obecnej sytuacji. Umieją przenieść przekazywaną wiedzę i inspiracje na praktykę.

04.

Odświeżają swój sposób myślenia i czują większą energię do działania.

05.

Rozluźniają się dzięki połączeniu spokoju i humoru. To pozwala później działać sprawniej i lepiej przyjmować otrzymywany feedback.

06.

Oraz (jeśli jest na to gotowość firmy) – poprzez  odważne nazwanie trudnych tematów po imieniu, otwierają oczy na obszary, które do tej pory nie były poruszane. Po co? Aby przestać kręcić się w kółko, aby przestać popełniać błędy, które powodują ciągnące się problemy.

Zobacz krótkie nagrania video z moich wystąpień

Czym się wyróżniam

  • Nie jestem MÓWCĄ, który ładnie opowiada. Nie jestem showmenem. Jestem introwertykiem, który pokazuje, jak można być dynamicznym i odważnym w decyzjach. Dzięki doświadczeniu psychologicznemu rozumiem ludzi. Dzięki doświadczeniom biznesowym rozumiem biznes, sprzedaż, marketing, produkcję z perspektywy pracownika oraz zarządów.
  • Jestem PRZEDSIĘBIORCĄ, który na co dzień zarządza firmą i zespołem, dzięki czemu rozumiem codzienne wyzwania menadżerów, którzy muszą dbać o motywację, komunikację w zespole oraz o zyski firmy.
  • Jestem DORADCĄ, który na co dzień pracuje z małymi i dużymi firmami, dzięki czemu widzę ich źródła problemów i sukcesów na niższych stanowiskach oraz w zarządach.
  • Moje prelekcje są w 100% oparte na PRAKTYCE, nie badaniach czy teoriach, dzięki temu otrzymujesz sprawdzone rozwiązania i prawdziwe inspirujące historie, z którymi każdy kiedyś mógł mieć do czynienia.
  • Prowadzę wystąpienia w języku polskim oraz angielskim.

Kim jestem

Adam Dębowski

Na co dzień jestem przedsiębiorcą, doradcą, psychologiem biznesu i mediatorem.

Pracuję doradczo dla największych firm. Pomagam wypracować innowacje i strategie, która budują przewagę konkurencyjną, większe zyski i sprawną komunikację w organizacji.

Usprawniam działanie zarządów i top managementu w obszarze zarządzania zmianą zmian i decyzji biznesowych. Pomagam skracać czas realizacji projektów, spotkań i przyspieszać osiąganie efektów nawet w złożonych strukturach największych korporacji w Polsce.

Szkoliłem się w USA, UK, Australii. Prowadziłem 3 firmy w obszarze edukacji, nowych technologii oraz energetyki.

Prowadziłem projekty szkoleniowe, doradcze dla takich firm jak: Śnieżka, Metlife, Nest Bank, Orange, Samsung, Societe Generale.

Doświadczenie

13 lat na scenie podczas występów
110 łączna ilość występów od 2006 roku
6000 łączna ilość uczestników konferencji od 2006

Chcesz, abym wystąpił na konferencji lub wydarzeniu firmowym, które organizujesz?

Wypełnij formularz na dole strony. Opisz wydarzenie, podaj termin oraz długość występu.

Od 2006 roku występowałem do tej pory na konferencjach

zamkniętych m.in. dla firm:

  • Google
  • Orange
  • MoneyGram
  • Raffaisen
  • Metlife
  • GroupAuto
  • ECF

otwartych (na zaproszenie) m.in. 

  • Infor Personel&Zarządzanie
  • MoneyToday
  • RemaDays – targi marketingu
  • Brian Tracy International Conference
  • Targi Rozwoju Osobistego Milewski&Partnerzy
  • Uczelnie Wyższe: SWPS, SGH, Koźmiński, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagieloński
education

Chcesz abym wystąpił na konferencji lub wydarzeniu firmowym, które organizujesz?

Tematy wystąpień

Tematy mogą być szyte na miarę, jednak jeśli szukasz konkretnych tematów na swoją konferencję, oto często wybierane tematy w ostatnich latach:

  • Leadership Mindset – jak myślą najlepsi przywódcy
  • Jak motywować zespół w czasach zmian
  • Myślenie strategiczne – dlaczego bez niego biznes i zespoły upadają
  • Jak rozmawiać z szefem/zarządem – co robić, aby nas zrozumieli

Pokaż wszystkie >

Jeśli potrzebujesz tematu szytego na miarę to przy zgłoszeniu odpowiedz na pytania:

  • Co jest celem konferencji?
  • Co jest celem wystąpienia?
  • Z jakimi wyzwaniami, problemami spotykają się uczestnicy konferencji?
  • Z czym chcemy ich pozostawić? Z jaką myślą, emocją, nastawieniem mają wyjść po wystąpieniu?
  • Czy potrzebuję znanego medialnego nazwiska, mówcy motywacyjnego, mówcy inspirującego, eksperta?

Jak wygląda współpraca

01.

Określenie drogą mailową lub telefoniczną kluczowych pierwszych informacji:
cel występu, miejsce i data oraz widełki cenowe.

02.

Po akceptacji pierwszego roku określamy precyzyjniej temat oraz zakres tematów.

03.

Podpisujemy umowę lub po prostu potwierdzamy wszystkie ustalenia drogą mailową.

04.

Realizujemy wystąpienie.

05.

Podsumowujemy współpracę. Przedstawiam swoje wnioski i rekomendacje. Firma (jeśli chce) przekazuje referencje.

Chcesz zapytać o ofertę? Masz pytania lub wątpliwości?

Skontaktuj się z nami

Skorzystaj z formularza obok lub skontaktuj się bezpośrednio z Kamilą, która odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Kamila Kurek - Dębowska
Kamila Kurek-Dębowska
+48 505 129 061
info@adamdebowski.pl


    Oferta dla firm nie jest dla Ciebie?

    Sprawdź pozostałe oferty