Wielu osobom wydaje się, że słowo „wartość” w odniesieniu do biznesu może być używane wyłącznie w znaczeniu materialnym. Jednak w ostatnich latach coraz więcej managerów przekonuje się, że warto budować firmy, w których nie chodzi wyłącznie o maksymalizację zysków inwestorów. Wzrost znaczenia zarządzania przez wartości w biznesie pokazuje doskonale wizerunkowy kryzys koncernu Volkswagen, który może zagrozić nie tylko rynkowej pozycji motoryzacyjnego giganta, ale także zniszczyć markę „Made in Germany”.

We współczesnym świecie biznesu, opartym na wielowymiarowych relacjach (wewnętrznych i zewnętrznych), wartości nabierają fundamentalnego znaczenia. Na ich kanwie budowane są cele oraz strategie rozwoju organizacji. To one decydują o kulturze, tożsamości i aspiracjach pracowników. Tworzą swoiste DNA organizacji, umożliwiając spójną komunikację wewnątrz struktury oraz z jej otoczeniem(czytaj dalej…)

Czytaj dalej – przejdź na INN Poland

Dowiedz się co wpłynie na Twoje zarobki i skuteczność w kolejnych latach

i zwiększ swoje przychody oraz wyprzedź konkurencję

Podaj swoje imię oraz adres e-mail, aby pobrać bezpłatne fragmenty książki „Ściana” i dołączyć do ponad 10 000 osób, które co tydzień otrzymują bezpłatne artykuły z zarządzania, psychologii biznesu i zmiany.

Administratorem Twoich danych osobowych będzie Instytut Liderów Zmian S.C. z siedzibą w Warszawie (00-728) przy ul. Kierbedzia 6/92, NIP: 9512232706, REGON: 141163520. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w Polityce prywatności.

Adam Dębowski

Adam Dębowski

Od 2006 roku pomagam ludziom i firmom w większej skuteczności zarządzania zespołem i zmianą. Wspieram w rozwoju przywództwa i w osiąganiu lepszych efektów w krótszym czasie. Wspieram zespoły w polepszaniu komunikacji i współpracy. Uczę, jak pokonywać opór.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *