Z czego szkolą się zarządy firm? Co robić, gdy się wypalamy? Z jakiego programu korzystam do komunikacji z pracownikami?

Pora na drugi odcinek z serii Dębowski Behind The Scenes, czyli o kulisach mojego biznesu, pracy i firmy. Dla każdego, kto chce poznać jak pracuje się jako doradca, coach, trener oraz właściciel firmy. Dla każdego, kto szuka inspiracji, co poprawić w swoim zespole i w swojej firmie.

Pora podsumować okres 1 kwietnia 2019 – 10 maja 2019. Zapraszam do zapoznania się z materiałem.

Poniższa lista jest esencją w punktach, materiał video i podcast rozwijają je i omawiają szerzej:

  • Co się działo w kwietniu 2019
  • Co teraz planujemy
  • Najczęstsze pytania od klientów
  • Zdobyte kontrakty
  • Mój rozwój
  • Nasze sukcesy i wnioski
  • Nasze porażki, błędy i wnioski
  • Kulisy pracy
  • Case Studies – przemiany moich klientów

Zainteresowany? Zapraszam do: 

  • przeczytania całości artykułu
  • lub odsłuchania podcastu – poniżej znajdziesz odtwarzacz, ale możesz go słuchać na iTunes, Spotify oraz na Androidzie (np. w aplikacji Podcast Addict)
  • lub do obejrzenia video na YouTube – poniżej znajdziesz odtwarzacz

Co się działo w kwietniu i w Majówkę

  • Warsztaty dla trzech zarządów
  • Warsztat dla dyrektorów z tematyki zwinnego przywództwa
  • Doradztwo dla 4 właścicieli firm
  • 22 coachingi 1na1
  • Kampania Szkoły Doradców
  • Występ w Ale kino+ w nc+ w programie “Kino mówi”

Co teraz planujemy

  • Szkolenie otwarte w połowie czerwca. Już teraz możesz zapisać się na listę oczekujących.
  • Realizację kontraktów
  • Przygotowanie docierania do klientów, aby rozpisać kalendarz do stycznia 2020 r.

Najczęstsze pytania klientów

  • O szkolenia otwarte – tęsknią 🙂
  • O występy 30-90 minutowe na konferencjach
  • Jak monetyzować swoje biznesy lepiej
  • Jak monetyzować swoje usługi doradcze

Zdobyte kontrakty

Mój rozwój

Po kilku latach poszukiwań prawdopodobnie znalazłem pomysł na aplikację abonamentową dla firm. Jest w niej potencjał międzynarodowy. Ciekawy jestem, co przyniosą najbliższe miesiące w tym aspekcie.

Będzie to aplikacja mobilna i komputerowa dla zarządów, właścicieli firm i top managementu.

Jaka jest jej historia? Pewnej nocy obudziłem się o 2:30 i do 6:00 tworzyłem jej opis, koncepcję i wizję. Ciekawe doświadczenie. Może to ten pomysł, na który czekałem i którego szukałem kilka lat?

Nasze sukcesy i wnioski

W ostatniej kampanii Szkoły Doradców CVP mieliśmy 3x więcej zapytań w sprawie uczestnictwa. Zobaczymy, jak to się przełoży na płatności.

Wyraźnie zaczynają nam się zwiększać zasięgi na Instagramie.

W ostatnim miesiącu było 2x więcej zapytań o występy na konferencjach. Bardzo nas to cieszy, bo oznacza, że nasze działania przynoszą efekty.

Nasze porażki, błędy i wnioski

Źle zaplanowany kalendarz majówkowy. Zamiast w pełni odpocząć, sporo pracowałem. Nie wypocząłem tak jak planowałem, ale nie narzekam 🙂 Ciekawe projekty w toku 🙂

Jestem w trakcie prowadzenia warsztatu SMIT dla jednej z firm. Na koniec każdego modułu są ankiety oceniające.

W jednej z grup na 20 osób 18 ankiet było bardzo pozytywnych. Jedna osoba była średnio zadowolona. A jeszcze jedna dała mi bardzo niskie oceny, ale na pytania otwarte, które prosiły o rozwinięcie tej oceny, opowiedzenie  czego brakowało, nic nie napisała. O nic nie pytała, nic nie komentowała pomimo tego, że prosiłem, aby podczas przerw podchodzić gdy pojawią się pytania, coś by nie pasowało, czegoś brakowało. Ponad 10 osób korzystało z tej możliwości przez dwa dni, podchodzili, pytali.
Ciekawe, że ta osoba od niskich ocen – nie. Nie każdego się zadowoli 🙂

Kulisy pracy

Od 2018 roku pracujemy w firmie na komunikatorze Slack.com, który ułatwia pracę w wirtualnym zespole.

Pracujemy także na plikach Google w chmurze. Dzięki temu mamy wspólne notatki, a pliki video, graficzne przechowujemy w jednym miejscu. Proste, ale ważne narzędzie.

Myślimy nad zakupieniem monday.com lub podobnej aplikacji do zarządzania projektami. To kolejny etap udoskonalania pracy w firmie.

Case Studies – czyli przemiany moich klientów

1 klient to przykład wypalenia właściciela firmy – lider bez energii nic nie zrobi, dlatego ważne jest umiejętność wyjścia z marazmu biznesowego.

2 klient to przykład jak każdy lider (w szczególności w zarządzie), aby zarządzać musi umieć porządkować swoje myśli strategiczne. Inaczej się gubi i ma ciągłe poczucie chaosu.

3 klient to przykład jak ważna jest praca nad zaufaniem do pracownika oraz zdolność pracy nad swoimi emocjami.

Dowiedz się co wpłynie na Twoje zarobki i skuteczność w kolejnych latach

i zwiększ swoje przychody oraz wyprzedź konkurencję

Podaj swoje imię oraz adres e-mail, aby pobrać bezpłatne fragmenty książki „Ściana” i dołączyć do ponad 10 000 osób, które co tydzień otrzymują bezpłatne artykuły z zarządzania, psychologii biznesu i zmiany.

Administratorem Twoich danych osobowych będzie Instytut Liderów Zmian S.C. z siedzibą w Warszawie (00-728) przy ul. Kierbedzia 6/92, NIP: 9512232706, REGON: 141163520. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w Polityce prywatności.

Adam Dębowski

Adam Dębowski

Od 2006 roku pomagam ludziom i firmom w większej skuteczności zarządzania zespołem i zmianą. Wspieram w rozwoju przywództwa i w osiąganiu lepszych efektów w krótszym czasie. Wspieram zespoły w polepszaniu komunikacji i współpracy. Uczę, jak pokonywać opór.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *