Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że firma może normalnie funkcjonować bez prezesa czy managera?
Jednak żadna firma nie poradzi sobie bez dobrego lidera!
Czy wiesz, co sprawia, że niektóre osoby lepiej, a inne gorzej, sprawdzają się jako liderzy?
Liderem nie musi być osoba stojąca na czele organizacji, członek zarządu czy właściciel, ktoś kto ma „stanowisko”. Prawdziwy przywódca to ktoś, za kim ludzie pójdą z dobrej woli.
Specjalista w sprawach zarządzania – Tom Peters, wskazywał na znaczenie i efektywność przywództwa charyzmatycznego.
We współczesnym świecie charyzmatyczny przywódca to właśnie LIDER ZMIAN – zaraża on swoją własną siłą i wizjonerstwem. Taka osoba nie tylko kieruje grupą, ona kreuje kulturę organizacyjną, integruje pracowników wokół pożądanych norm i wartości.
Jeśli chcesz się dowiedzieć przez jakie etapy trzeba przejść, aby osiągnąć styl lidera zmian i porwać za sobą tłumy – zajrzyj do mojego artykułu na INN Poland.
Dodatkowo pod artykułem znajdziesz test, który sprawdza umiejętności Twojego managera lub Twoje, jeśli to Ty jesteś osobą decyzyjną w firmie.
Sprawdź na INN Poland już teraz: >>wejdź tutaj<<