Wskazówki i sugestieTwoje zastosowanie
Wykorzystuj systemy reprezentacji, czyli zmysły rozmówcy
Niech osoba robi notatki i zapisze waszą rozmowę. Ty też notuj jego słowa.
Niech osoba wypowie wyraźnie swoje zobowiązanie.
Zniżaj głos przy istotnych informacjach.
Zaznaczaj analogowo słowa, które są istotne dla przekazu
Zaangażowanie poprzez fizjologię – ruch ciała, pochylenie do przodu
Usuń im wątpliwości i dysonans poznawczy
Nie liczy się produkt i informacja, ale TWOJA osoba!
Pokaż jej wady siebie i produktu
Wskaż wspólnego wroga
Daj im więcej niż obiecałeś
Pokaż siebie z prywatnej strony
Pokaż wyjątkowość i niedostępność
Nie pozwól, aby długo podejmowali decyzję
Pozwól klientowi doświadczyć produktu kinestetycznie
Spraw, aby to On/Ona wyraził opinię i przekonanie.
Niech wyobrazi sobie siebie z tym produktem
Pamiętaj, że pytania kształtują odpowiedzi
Ludzie zapamiętują najbardziej wyraźne elementy
Negatywna emocja + plan zachowania à zmiana zachowania
Nie pytaj dlaczego
Zapytaj jak podejmuje decyzję
Powiedz, że ma rację i…
Pokaż szacunek do niego
Wyraź prośbę, zapytaj o pomoc

 

Dowiedz się co wpłynie na Twoje zarobki i skuteczność w kolejnych latach

i zwiększ swoje przychody oraz wyprzedź konkurencję

Podaj swoje imię oraz adres e-mail, aby pobrać bezpłatne fragmenty książki „Ściana” i dołączyć do ponad 30 000 osób, które co tydzień otrzymują bezpłatne artykuły z zarządzania, psychologii biznesu i zmiany.

Administratorem Twoich danych osobowych będzie Instytut Liderów Zmian S.C. z siedzibą w Warszawie (00-728) przy ul. Kierbedzia 6/92, NIP: 9512232706, REGON: 141163520. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych znajdziesz w Polityce prywatności.

Adam Dębowski

Od 2006 roku pomagam ludziom i firmom w większej skuteczności zarządzania zespołem i zmianą. Wspieram w rozwoju przywództwa i w osiąganiu lepszych efektów w krótszym czasie. Wspieram zespoły w polepszaniu komunikacji i współpracy. Uczę, jak pokonywać opór.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *